۱۰ گجت هوشمند جدید و جالب که بزودی عرضه می‌شود

آیا مشتاقید از جدیدترین رویکردها پیشی بگیرید و ماه‌ها قبل از انتشار عمومی، از نوآورانه‌ترین فناوری‌ها مطلع شوید؟ در این صورت، این مقاله برای شماست!

نگاهی اجمالی به داغ‌ترین و منحصر به فردترین گجت‌ های هوشمند خواهیم داشت که در افق پیش رو قرار دارند. این محصولات نوآورانه انتظارات بزرگی را برآورده می‌کنند و شامل طیف گسترده‌ای از موارد، از فناوری‌های هوشمند برای خودروها تا هدست‌های هوش مصنوعی برای افراد کم‌بینا، می‌شوند.

دستیار رانندگی هوشمند

مطالعات نشان می دهد که استرس به طور قابل توجهی خطر تصادف یک فرد را افزایش می‌دهد. حتی عوامل استرس‌زا فراتر از آنچه در جاده تجربه می‌کنید (مانند مشکلات مالی) می‌تواند احتمال تصادف شما را افزایش دهد.

کمپانی آئودی با در نظر گرفتن این موضوع، Audi Active Coach را ایجاد کرده است. این یک دستیار رانندگی هوشمند است که به کاربران امکان دسترسی به کتابخانه‌ای از محتوای انگیزشی و آرامش بخش را در حین رانندگی می‌دهد.

این دستیار هوشمند حتی می‌تواند محیط وسیله نقلیه شما مانند نور، صدا و آب و هوا را تغییر دهد تا خلق و خوی شما را بهبود بخشد. همچنین می‌تواند بر خلق و خوی شما نظارت داشته و به شما کمک کند تا در مورد عواملی که باعث استرس شما می‌شود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

دوربین سه بعدی برای حرفه‌ای‌ها
تولید محتوا هوش مصنوعی

Acer SpatialLabs Eyes یک محصول جدید و چشمگیر برای سازندگان محتوا و دیگر متخصصان است. این یک دوربین همه کاره و با کاربری آسان است که امکان ایجاد محتوای سه بعدی را فراهم می‌کند. رزولوشن 8 مگاپیکسل در هر چشم، آینه سلفی و طراحی مقاوم در برابر آب و هوا از امکانات این گجت کاربردی است.

علاوه بر تولید محتوا، می‌توانید از Acer’s SpatialLabs Player 3.0 نیز برای پخش محتوای سه بعدی در پلتفرم‌هایی مانند YouTube استفاده کنید. در همین حال، ویجت تماس ویدیویی SpatialLabs تماس‌های ویدیویی سه بعدی را در پلتفرم هایی مانند Zoom و Teams فعال می‌کند.

کنسول پرتابل Ayaneo Pocket SMG

Ayaneo با بازسازی Pocket SMG، به ابزارهای بازی کلاسیک ادای احترام می‌کند. ظاهر مینیمالیستی و یکپارچه این دستگاه، آن را به گجتی تبدیل کرده که به حمل آن در هر مکانی افتخار خواهید کرد. علاوه بر این، Ayaneo Pocket SMG به گونه‌ای طراحی شده که در دست گرفتن آن بسیار راحت و لذت‌بخش باشد.

این دستگاه به صفحه‌ای OLED مجهز شده که تصاویری زنده و رنگارنگ را به نمایش می‌گذارد. وضوح بالای این صفحه نمایش، تجربه بازی‌های دستی را به سطحی جدید ارتقا می‌دهد. در قلب Ayaneo Pocket SMG، پلتفرم بازی Snapdragon G3x Gen 2 قرار دارد که عملکردی بی‌سابقه را برای یک گوشی دستی عمودی ارائه می‌دهد. این پردازنده قدرتمند، به شما امکان می‌دهد تا بدون هیچ‌گونه افت فریم، از جدیدترین بازی‌های اندرویدی لذت ببرید.

لپ تاپ قابل تبدیل برای پروژه های خلاقانه

متخصصان خلاق به دنبال فناوری‌هایی هستند که بتوانند با نیازهای مختلف کاری آنها سازگار شوند. ASUS ProArt PX13 با قابلیت‌های متنوع خود، این نیاز را به طور کامل برآورده می‌کند. چه در دفتر کار باشید و چه در محل دیگری، این لپ‌تاپ همراه شما خواهد بود و به شما امکان می‌دهد تا به بهترین نحو کارتان را انجام دهید. ASUS ProArt PX13 به عنوان یک لپ‌تاپ تایید شده توسط NVIDIA Studio و مجهز به پردازنده گرافیکی قدرتمند GeForce RTX 40 Series، گرافیک فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد که برای انجام کارهای گرافیکی سنگین و پردازش‌های پیچیده ایده‌آل است.

یکی از ویژگی‌های برجسته این لپ‌تاپ، 4 حالت کاربری مختلف آن (تبلت، پایه، چادر و لپ‌تاپ) است. این تنوع حالت‌ها به شما امکان می‌دهد تا در هر موقعیتی که هستید، به روشی راحت و کارآمد کار کنید و از حداکثر بهره‌وری خود لذت ببرید.

گوشی خسته کننده برای اوقات پر استرس

تحقیقات نشان می‌دهد که تلفن‌های هوشمند و هجوم مداوم اعلان‌ها و به‌روزرسانی‌های آن‌ها باعث ایجاد حس فوریت در افراد می‌شود که به طور قابل توجهی استرس و اضطراب را افزایش می‌دهد. این موضوع می‌تواند منجر به طیف وسیعی از مشکلات سلامتی شود.

برندهای HMD، Heineken و Bodega با هم همکاری کرده‌اند تا تلفنی بسازند که توجه شما را جلب نکند: تلفن Boring. بدون دوربین HQ، بدون رسانه‌های اجتماعی، و ویژگی‌های بهره وری وحشتناک … اما می تواند زندگی اجتماعی بهتری را ایجاد کند.

به عنوان مثال، دوربین، تصاویر پیکسلی سرگرم‌کننده‌ای ایجاد می‌کند که می‌توانید به آن‌ها نگاه کنید و به اشتراک بگذارید. همچنین به دوستان این امکان را می‌دهد که به شما از طریق SMS در ارتباط باشند. و از آنجایی که این یک تلفن تاشو است، می توانید آن را به طرز چشمگیری ببندید، مانند مردم در دهه 90 میلادی – بسیار هیجان انگیز ولی کسل‌کننده!

مسافت‌یاب لیزری دیجیتال

خبر خوش برای گلف‌بازان! کانن با مسافت‌یاب لیزری دیجیتال PowerShot GOLF پا به عرصه گلف می‌گذارد. این گجت جیبی و خوش‌دست، با طراحی ارگونومیک خود، به گلف‌بازان در طول بازی کمک می‌کند تا تصمیمات دقیق‌تر و هوشمندانه‌تری اتخاذ کنند.

این گجت هوشمند جدید با زوم دیجیتال 6 تا 12 برابر. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا روی جزئیات زمین، مانند ویژگی‌های زمین یا پرچم، به‌طور دقیق‌تر تمرکز کنید و دید واضح‌تری از هدف خود داشته باشید. سایر ویژگی های مفید این محصول عبارتند از: برد لیزری، فاصله خطی، تصحیح شیب و قابلیت عکس/فیلم.

پروژکتور هوشمند با گواهینامه IMAX

در نگاه اول، طراحی کلاسیک XGIMI Horizon Max شما را متعجب نخواهد کرد. اما این پروژکتور بلند پرتاب 4K با گواهینامه IMAX، مشخصات فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد که آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای سینمای خانگی تبدیل می‌کند. مشخصات فوق العاده بالایی دارد، مانند نسبت کنتراست 2000:1 و روشنایی 3000 لومن.

گیمبال خودکار این پروژکتور به طور خودکار تصویر را روی دیوار تنظیم می‌کند و از دردسر تنظیم دستی آن می‌کاهد. لیزرهای MCL که در سینماهای تجاری نیز استفاده می‌شوند، طیف رنگی گسترده و کنتراست فوق‌العاده‌ای را برای این پروژکتور به ارمغان می‌آورند.

هدست لمسی هوش مصنوعی برای افراد کم بینا
هدست هوشمند

همیشه شگفت‌زده می‌شوم که چگونه فناوری می‌تواند به یاری انسان‌ها بشتابد. عینک‌های لومن نمونه بارزی از این دست هستند. این هدست لمسی مجهز به هوش مصنوعی، به افراد کم‌بینا کمک می‌کند تا بدون نیاز به سگ راهنما، به طور مستقل در محیط پیرامون خود حرکت کنند.

در حالی که سگ راهنما با کشیدن دست فرد نابینا او را راهنمایی می‌کند، این دستگاه مبتنی بر هوش مصنوعی، سر کاربر را هدایت می‌کند و از طریق لرزش‌های لمسی، او را از وجود موانع در اطراف آگاه می‌سازد. نکته قابل توجه این است که عینک‌های لومن قادر به تشخیص موانع در سطوح مختلف، اعم از موانع مرتفع و زیرزمینی، نیز هستند. با محاسبات 100 بار در ثانیه، این عینک‌ها کاربران را به طور دقیق به مقصد مورد نظر هدایت می‌کنند.

لامپ سقفی هوشمند
گجت و تکنولوژی

با لامپ سقف Nobi، آرامش خاطر را به پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها و والدین مسن خود هدیه دهید. این لامپ سقفی هوشمند مجهز به هوش مصنوعی، قادر به تشخیص سقوط و هشدار به مراقبین است و به این ترتیب اطمینان حاصل می‌کند که عزیزانتان در سریع‌ترین زمان ممکن کمک‌های لازم را دریافت می‌کنند. به همین دلیل، Nobi یکی از ابزارهای فناوری مورد علاقه من است که به زودی عرضه خواهد شد.

به عنوان مثال، این گجت هوشمند جدید در طول شب به طور خودکار روشن می‌شود تا افراد مسن بدون سرگردانی و با خیال راحت به دستشویی بروند. علاوه بر این، Nobi در مواقعی که افراد مسن اتاق خود را ترک می‌کنند، به طور هوشمند به مراقبین آنها هشدار می‌دهد تا در صورت نیاز به کمک، در کنار آنها باشند.

عینک AR برای بازی، آموزش و سرگرمی

عینک TCL RayNeo X2، دنیایی از امکانات را پیش روی شما می‌گشاید و تجربه‌ای فراتر از آینده را به ارمغان می‌آورد. این عینک هوشمند، برای ارتقای سطح ارتباطات و فعالیت‌های روزمره شما طراحی شده است. با بهره‌گیری از این عینک، می‌توانید شاهد نمایشگر سه‌بعدی در میدان دید خود باشید و با آن تعامل برقرار کنید.

امکانات این عینک AR عبارتند از: اعلان‌های هد آپ، بازی‌های جذاب که مرز بین دنیای واقعی و مجازی را از بین می‌برند، فیلمبرداری و عکاسی، ترجمه گفتگوی افراد به زبان‌های مختلف و یک دستیار همیشه همراه هوش مصنوعی.

محصولات سی بی نو